سئو رایگان
نوشته شده توسط : رضا

پیش از آن که به حقیقت سئو رایگان بپردازیم ابتدا توضیحی در رابطه با مفهوم خود سئو بپردازیم. سئو مجموعه ای از روش ها می باشد که جهت قرار گرفتن وب سایت در رتبه های بالا صورت می گیرد. اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول موتور های جستجو به خصوص گوگل به قدری زیاد است که می تواند کسب و کار شما را دگرگون کند. اما این این فرآیند به این مهمی می تواند رایگان انجام شود؟

یک سئو هدفمند و موثر باید در سه بخش کلی انجام شود:

  1. Technical SEO
  2. On Page Seo
  3. Off Page Seo

در حالت کلی سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد به عبارتی می توان گفت سئو، تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ارتقا دادن یک وب سایت جهت افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از جانب موتورهای جستجو معرفی می شوند است. گاهی سئو به آسانی برای ایجاد اطمینان برای اینکه سایت شما ساختار مناسبی از لحاظ موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما گوگل بیشتر به وب سایت هایی اهمیت می دهد که وب سایت خود را برای کاربر بهینه کرده باشند. یعنی در صورتی که کاربر احساس بهتری در سایت شما داشته باشد و زمان بیشتری را در آن سپری کند برای شما یک امتیاز محسوب می شود. با همه ی این اوصاف به نظر شما آیا سئو رایگان می تواند پاسخگوی همه ی این مسائل باشد؟

سئو پروسه سخت و زمان بری دارد از جمله تولید محتوا، به کار بردن کلمات کلیدی مناسب، گرفتن لینک از وب سایت های معتبر و.... اما چنین فرآیندی نمی تواند صد در صد رایگان باشد مگر اینکه به طور کامل اجرا نشود و یا با روش های غیر اصولی صورت بگیرد. بنابراین نمی توان به سئو رایگان اعتماد کرد. علاوه بر این استفاده از برخی روش ها که در سئو رایگان انجام می شود می تواند اعتبار کسب و کار شما را به خطر بیندازد. بنابراین برای پروژه به این مهمی اصلا عاقلانه نیست ریسک کنید. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه سئو رایگان به وب سایت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: